Valeriia Riabiko

Bachelor's thesis

Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic

Vliv různých atributů balení na vnímání produktů zákazníky v České republice
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit vliv vizuálních a informativních prvků balení produktů na vnímání, hodnocení a jejich následný výběr zákazníky v České republice. Pro výzkum byl použit kvalitativní přístup a byly vedeny hloubkové rozhovory se zákazníky české národnosti s cílem prozkoumat blíže percepční tendence v rámci dané kultury. Výsledky výzkumu ukázaly, že balení produktu ovlivňuje vnímání …more
Abstract:
The current thesis aimed to investigate the influence of different visual and informative packaging elements on customers’ perception, evaluation, and a further selection of the product in the Czech Republic. The qualitative approach to the research was utilized and the in-depth interviews with customers of Czech nationality were conducted in order to explore the perceptual tendencies within one culture …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2020
  • Supervisor: Efthymia Kottika
  • Reader: Miroslav Karlíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80326

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management