Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky – Peter PIVKO
Peter PIVKO
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky
The analysis of the competitive environment of Hotel Jana on the market of congressional and incentive tourism
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou …víceAbstract:
The object of the bachelor thesis is a strategic analysis of a company and competitive environment with an objective of comparing the current state of services offered by the firm in a competitive environment and of identifying possible opportunities and threats on the market. The theoretical part contains information aimed at the general characteristics of hotel marketing, marketing strategy and strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11613
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIVKO, Peter. \textit{Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/59ke9l/.
Jak správně citovat práci
PIVKO, Peter. Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Jak Covid-19 ovlivnil konkurenceschopnost vybraného hotelu
Nela Peterová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Faktory ovlivňující konkurenceschopnost v daném odvětví
František Kopal -
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
Michal Mikulec -
Tržní prostředí a konkurenceschopnost PIVOVARU SVIJANY, a.s.
Jana Procházková