Peter PIVKO

Bakalářská práce

Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky

The analysis of the competitive environment of Hotel Jana on the market of congressional and incentive tourism
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou …více
Abstract:
The object of the bachelor thesis is a strategic analysis of a company and competitive environment with an objective of comparing the current state of services offered by the firm in a competitive environment and of identifying possible opportunities and threats on the market. The theoretical part contains information aimed at the general characteristics of hotel marketing, marketing strategy and strategic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11613

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PIVKO, Peter. Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika