Bc. Markéta HAVLÍKOVÁ

Diplomová práce

Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?

SLENDER IDEAL-GOLD MINE OF MARKETING COMMUNICATIONS?
Anotace:
Ideál krásy udávají společenské konvence ovlivněné ekonomickým, vědeckým a kulturním vývojem. Zatímco štíhlost v minulosti znamenala hlad, bídu a nemoc, dnes představuje zdraví a krásu. Co se týče zdraví má štíhlost ve vědě své opodstatnění, ale co se ideálu krásy týče, staví se vůči oblým tvarům nelítostně zle, neboť ideál krásy je jen otázkou kon-venčního vkusu či módního trendu. Idealizace štíhlosti …více
Abstract:
The social conventions influenced by the economical, scientific and cultural develepment are determining the beauty ideal. The main objective of this diploma thesis is to point out the potentional harmfullness of the extreme thinness presented by media as the beauty ideal. In the consequence, this can lead to psychological problems such as anorexia and bulimia. The research is focused on the acquisition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18523

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVLÍKOVÁ, Markéta. Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe