Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace? – Bc. Markéta HAVLÍKOVÁ
Bc. Markéta HAVLÍKOVÁ
Diplomová práce
Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?
SLENDER IDEAL-GOLD MINE OF MARKETING COMMUNICATIONS?
Anotace:
Ideál krásy udávají společenské konvence ovlivněné ekonomickým, vědeckým a kulturním vývojem. Zatímco štíhlost v minulosti znamenala hlad, bídu a nemoc, dnes představuje zdraví a krásu. Co se týče zdraví má štíhlost ve vědě své opodstatnění, ale co se ideálu krásy týče, staví se vůči oblým tvarům nelítostně zle, neboť ideál krásy je jen otázkou kon-venčního vkusu či módního trendu. Idealizace štíhlosti …víceAbstract:
The social conventions influenced by the economical, scientific and cultural develepment are determining the beauty ideal. The main objective of this diploma thesis is to point out the potentional harmfullness of the extreme thinness presented by media as the beauty ideal. In the consequence, this can lead to psychological problems such as anorexia and bulimia. The research is focused on the acquisition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18523
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLÍKOVÁ, Markéta. Ideál štíhlá-Zlatý důl marketingové komunikace?. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy
Johana Přádková -
Návrh komunikační strategie pro drobný podnik s využitím sociálních médií
Tereza Čonková -
Komunikační strategie ZOO Dvůr Králové a.s. se zaměřením na sociální média
Adéla Fejková -
Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
Jennifer Chlebková