Možnosti rozvíjení prostorové představivosti žáků 3. ročníku primární školy – Aneta Štenclová
Aneta Štenclová
Diplomová práce
Možnosti rozvíjení prostorové představivosti žáků 3. ročníku primární školy
Possibilities of developing the spatial imagination of pupils of the 3rd year of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem prostorové představivosti u dětí mladšího školního věku. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům, které jsou východiskem pro praktickou část. Zaměřuje se především na prostor, vnímání prostoru, představivost a didaktickou hru. Praktická část diplomové práce obsahuje didaktický test, který zjišťuje úroveň dětí v oblasti prostorové představivosti, především …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5991
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2019
- Vedoucí: PhDr. Jana Cachová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Eva Trojovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba pracovních listů pro 1. stupeň ZŠ na téma prostorová představivost
Kateřina KOUDELKOVÁ -
Rozvíjení prostorové představivosti u dětí mladšího školního věku
Tereza Nétková -
Rozvíjení prostorové představivosti u dětí mladšího školního věku
Martina KŘUPALOVÁ -
Rozvoj prostorové představivosti na 1. stupni ZŠ prostřednictvím didaktických her.
Janka PELÁNOVÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý
Název
Vložil
Vloženo
Práva