Bc. Martin Zavadil
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu komunikační kampaně pro první celouniverzitní ples, Ples studentů Masarykovy univerzity, který je pořádán Masarykovou studentskou unií, její realizace a analýza. Práce je členěna na dvě základní části. V první teoretické části je představena problematika komunikačních modelů a hierarchického působení komunikace na zákazníky. Ta je pak aplikována v samotném komunikačním …moreAbstract:
The objective of this thesis is to develop a communication campaign for the first university ball, Masaryk University Student Ball, held by Masaryk Student Union, its implementation and analysis. The paper is divided into two major parts. The first theoretical part introduces the issue of communication models and hierarchical effects of communication on customers. This is then applied in the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ymj59/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur