Posouzení depresivní symptomatiky žáků střední zdravotnické školy – Bc. Adam HRŮZEK
Bc. Adam HRŮZEK
Master's thesis
Posouzení depresivní symptomatiky žáků střední zdravotnické školy
Assessment of depressive symptoms among students of secondary nursing school
Anotácia:
Práce je věnována tématu deprese se zaměřením na adolescentní populaci a problematice klimatu v kontextu školy. Hlavním cílem je zjistit míru depresivní symptomatologie žáků vybrané střední zdravotnické školy v Moravskoslezském kraji. Práce má charakter průřezové studie. Pro získání potřebných údajů je použita dotazníková baterie zahrnující standardizované dotazníky. Prvním je Beckův inventář deprese …viacAbstract:
The thesis is concerned about adolescent population´s depression and an issue of school climate. The main aim is to find out the extent of the depressive symptomatology of the students going to a chosen nursing high school in the Moravian-Silesian region. The thesis is based on cross-sectional profiled study. The standardized questionnaires are completed to collect the required data. The first one …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Lucie Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRŮZEK, Adam. Posouzení depresivní symptomatiky žáků střední zdravotnické školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary Schools / Teaching vocational subjects at nursing schools
Práce na příbuzné téma
-
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci s lehkým mentálním postižením a jejich cesta na otevřený trh práce
Veronika Koncerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva