Způsoby ovlivnění nákupního chování spotřebitele – Jan Patka
Jan Patka
Diplomová práce
Způsoby ovlivnění nákupního chování spotřebitele
Factors influencing consumer buying behaviour
Anotace:
Nové poznatky z neurologických, psychologických i marketingových oborů do jisté míry vyvracejí platné ekonomické postuláty a přinášejí odlišný pohled na chování spotřebitele, jenž se při nákupu často nechová racionálně, ale jedná na základě zjednodušených stimulů, jako jsou emoce nebo intuice. Důsledkem je vznik manipulativních technik, jejichž pomocí lze zvýšit efektivnost prodejů, ale které zároveň …víceAbstract:
New findings from neuroscience, psychology and marketing disciplines to a certain extent disprove existing economic postulates and bring a different view on consumer behaviour, who do not behave rationally on purchase, but act based on simplified stimuli, such as emotion or intuition. The result is the emergence of manipulative techniques, which can be used to increase the effectiveness of sales, but …víceKlíčová slova
spotřebitel manipulace e-commerce internet nákupní chování marketing psychologie ovlivnění
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Lenka Palová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45005
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
Monika Matyó -
Pozitivní manipulace a její význam v pracovním prostředí
Petra Honejsková -
Vliv manipulace na úkrytovou aktivitu plcha velkého.
Monika KUKALOVÁ -
Je marketing nástrojem manipulace?
Anastasia Shakleina -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva