Jan Jandáček

Bachelor's thesis

Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.

Analysis and proposals for improving the marketing and communication strategy of the family brewery BERNARD a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie pivovaru Bernard. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti a na základě analýz navrhnout zlepšení. První teoretická část obsahuje představení společnosti Bernard a jeho produktů, popis základních pojmů marketingu, popis marketingového mixu, marketingových situačních analýz a strategií v teoretické …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the marketing and communication strategy of Bernard brewery. The aim of the thesis is to evaluate the current company's marketing strategy and to propose improvements based on analyses. The first theoretical part includes introduction of Bernard and his products, description of basic marketing concepts, description of marketing mix, marketing situational …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Alexandr Asmalovskij

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72691