Bc. Jana Zámoravcová

Diplomová práce

Marketingová strategie brněnského podzemí

Marketing strategy of Brno's underground
Anotace:
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl vytvoření marketingové strategie pro zpřístupněné prostory brněnského podzemí, konkrétně Mincmistrovský sklep, Labyrint pod Zelným trhem a Kostnici pod kostelem sv. Jakuba. Návrh marketingové strategie formují teoretické a historické poznatky, jež jsou využity při situační analýze a následně vstupují do podoby marketingového plánu. Jeho cílem je návrh efektivních …více
Abstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for recently open underground places in Brno, such as the Mintmaster's cellar, Labyrinth under the market Zelny trh and Ossuary under the St. James church. The proposal of this marketing strategy forms theoretical and historical knowledge which are used for the situational analysis and subsequently enter into a marketing plan. The goal of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miroslav Jeřábek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta