Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s. – Jan Jandáček
Jan Jandáček
Bakalářská práce
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Analysis and proposals for improving the marketing and communication strategy of the family brewery BERNARD a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie pivovaru Bernard. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti a na základě analýz navrhnout zlepšení. První teoretická část obsahuje představení společnosti Bernard a jeho produktů, popis základních pojmů marketingu, popis marketingového mixu, marketingových situačních analýz a strategií v teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the marketing and communication strategy of Bernard brewery. The aim of the thesis is to evaluate the current company's marketing strategy and to propose improvements based on analyses. The first theoretical part includes introduction of Bernard and his products, description of basic marketing concepts, description of marketing mix, marketing situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann