Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s. – Jan Jandáček
Jan Jandáček
Bachelor's thesis
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Analysis and proposals for improving the marketing and communication strategy of the family brewery BERNARD a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie pivovaru Bernard. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti a na základě analýz navrhnout zlepšení. První teoretická část obsahuje představení společnosti Bernard a jeho produktů, popis základních pojmů marketingu, popis marketingového mixu, marketingových situačních analýz a strategií v teoretické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the marketing and communication strategy of Bernard brewery. The aim of the thesis is to evaluate the current company's marketing strategy and to propose improvements based on analyses. The first theoretical part includes introduction of Bernard and his products, description of basic marketing concepts, description of marketing mix, marketing situational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72691
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Alexandr Asmalovskij
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDÁČEK, Jan. \textit{Analýza a~návrhy na zlepšení marketingové a~komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/5al4t6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann