Marketingové řízení a plánování v ČR – Ing. Marek VYSKOČIL, Ph.D.
Ing. Marek VYSKOČIL, Ph.D.
Master's thesis
Marketingové řízení a plánování v ČR
Marketing management in Czech Republic
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit stav využití sofistikovaných marketingových postupů a procesů v každodenní praxi na českém marketingovém trhu a stanovit nutné principy pro jejich fungování. Průzkum byl uskutečněn na vzorku top manažerů velkých a středních reklamních či public relation agentur, kteří byli dotazováni ve třech základních oblastech ? jak probíhá strategické rozhodování u jejich …viacAbstract:
The main goal of this diploma work was to identify the status of sophisticated marketing procedures and processes in the day-to-day practice on the Czech marketing market and to set principles which are necessary for their functioning. The research was carried out on a sample of top managers of big and semi-big advertising and public relation agencies. They were asked questions in the three main areas …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18672
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSKOČIL, Marek. Marketingové řízení a plánování v ČR. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu
Iveta ŠVECOVÁ -
Marketingové strategie firem a rozhodování spotřebitelů
Adriana Ryjáčková -
Role marketingového výzkumu v plánování a realizaci marketingové komunikace
Nikola Najmanová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Systémy pro podporu rozhodování
Katarína Procházková -
Aplikace metody FMEA ve výrobním procesu zvolené společnosti
Martin Šatera -
Zavedení nové metody pro stanovení glukózy
Markéta Murasová