Tomáš Fiala

Bakalářská práce

Platforma pro živé vysílání Twitch jako prostředek marketingové komunikace

The live streaming platform Twitch as a means of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce Platforma pro živé vysílání Twitch jako prostředek marketingové komunikace se věnuje analýze trhu platforem a analýze osobních značek vybra-ných tvůrců. Následně je pomocí výsledku z dotazníkového šetření zjištěno chování a návyky diváků při sledování tvůrců na live streamingové platformě Twitch.tv a vnímání osobní značky tvůrců ze strany diváků na této platformě. Jsou zjištěny také …více
Abstract:
The bachelor thesis The live streaming platform Twitch as a means of marketing communication is devoted to the analysis of the platform market and the analysis of personal brands of selected creators. Subsequently, the results from a questionnaire survey are used to determine the behaviour and viewing habits of viewers when watching creators on the live streaming platform Twitch.tv and the perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
  • Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti