Zakladatelský projekt oděvní firmy ANEE – Bc. Aneta Prokopová, DiS.
Bc. Aneta Prokopová, DiS.
Bakalářská práce
Zakladatelský projekt oděvní firmy ANEE
Founding project
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním zakladatelského projektu podniku ANEE poskytujícího služby zakázkového krejčovství a prodávajícího autorskou tvorbu. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoreticko-metodologické části jsem se věnovala aktuálním informacím z literárních zdrojů týkajících se tématu zakladatelského projektu. V metodologické části uvádím postup, kterým se řídím v aplikační části …víceAbstract:
The thesis focuses on developing a foundation of project ANEE. The project is set to provide services of custom tailoring and selling of artistic creations. The thesis is divided into two parts. Firstly, the theoretical section is devoted mainly to information gained from literary sources related to the topic of the founding of the project. Secondly, in the methodological part contains the procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zcqh7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ing. Jaromír Vrbka, MBA
- Oponent: Ing. Aneta Hrušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie společnosti North Czechia Jerky
Kateřina Maryšková -
Marketingová strategie platformy Notino partner
Bára Rubá -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Sienghour Seng -
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Daria Iushkina -
Risk Management in Automotive Industry
Vojtěch Souček -
Risk Management in the Selected Industry
Michaela Šopíková -
Assessment of Financial Position of Selected Company
Yaquan Lu