Analýza školních vzdělávacích programů se zaměřením na principy inkluzivního vzdělávání – Lucie SOBKOVÁ
Lucie SOBKOVÁ
Master's thesis
Analýza školních vzdělávacích programů se zaměřením na principy inkluzivního vzdělávání
Analysis of School Curricula Focused on the Principles of Inclusive Education
Abstract:
Diplomová práce se věnuje analýze školních vzdělávacích programů se zaměřením na principy inkluzivního vzdělávání. Cílem práce je popsat principy inkluzivního vzdělávání a analyzovat je v rámci vybraných školních vzdělávacích programů v primárním vzdělávání. Teoretická část je členěna do čtyř kapitol a jejich obsahem jsou tato témata: inkluze, inkluzivní vzdělávání, kurikulum a žák se speciálními vzdělávacími …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of school curricula focused on the principles of inclusive education. The aim of the thesis is to describe the principles of inclusive education and analyse them within selected school curricula in primary education. The theoretical part is divided into four chapters and their content is the following topics: inclusion, inclusive education, curriculum and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Alica Petrasová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOBKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza školních vzdělávacích programů se zaměřením na principy inkluzivního vzdělávání}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2023. Available from: https://theses.cz/id/5b6axn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOBKOVÁ, Lucie. Analýza školních vzdělávacích programů se zaměřením na principy inkluzivního vzdělávání. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová -
Vybrané principy inkluzivního vzdělávání žáků s nadáním
Tereza Císlerová -
Využívání metod podporující inkluzivní principy při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Waldorfské škole
Michaela KOVÁCSOVÁ -
Principy inkluze očima žáků 1. stupně základních škol
Bohdana CUDZIKOVÁ -
Předpoklady dobré spolupráce školního psychologa s pedagogy
Zuzana MÜLLEROVÁ -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Vzdělávací program o problematice zdravotního postižení pro žáky středních škol
Matěj CHLÁDEK -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová