Možnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologie – Michaela Dostálová
Michaela Dostálová
Bachelor's thesis
Možnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologie
Challenges of Innovative Product Launch for Swimming-pool Market
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Možnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologie“ je zpracování marketingové analýzy. Zpracovaná marketingová analýza bude předložena jako součást zpracované studie proveditelnosti záměru předkládaného v rámci strukturálních fondů Evropské unie, Operačního programu Podnikání pro inovace a konkurenceschopnost, programu podpory Inovace – Inovační projekt. Žadatelem …moreAbstract:
The aim of this thesis is a marketing analysis of „Challenges of Innovative Product Launch for Swimming-pool Market”. The analysis will be presented as part of a feasibility study within the scope of the present European Union structural funds, the Operational Program Enterprise and Innovation for Competitiveness, Program Support Innovation – Innovation Program. Applicant for a grand is a Čistá voda …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113152
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Petr Baránek
- Reader: Vojtěch Spáčil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOSTÁLOVÁ, Michaela. \textit{Možnosti zavedení inovativního produktu pro bazénové technologie}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5bwwad/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová