Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středním odborném učilišti – Kateřina Ogorková
Kateřina Ogorková
Bakalářská práce
Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středním odborném učilišti
Anotace:
Bakalářská práce mapuje zkušenosti s inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci středního odborného učiliště běžného typu. Teoretická část vychází z nejnovějších poznatků a výzkumů ohledně etiologie, diagnostiky různých poruch u žáků na SOŠ a vzdělávání žáků s těmito poruchami v procesu jejich inkluze do běžných středních škol. Zabývá se legislativou potřebnou k procesu inkluze a také …víceAbstract:
The bachelor thesis maps the experience with inclusion of pupils with special educational needs within a regular type of secondary vocational school. The theoretical part is based on the latest findings and research regarding the aetiology, diagnosis of various disorders in pupils in secondary special schools and education of pupils with these disorders in the process of their inclusion in mainstream …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OGORKOVÁ, Kateřina. \textit{Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středním odborném učilišti}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/5bxr61/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ