Lic. Michal Žila
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je najít vhodnou marketingovou strategii pro vybraný podnik pomocí analýz z marketingového prostředí a marketingového výzkumu trhu. Teoretická část vychází ze zásad tvorby marketingové strategie, kde je definována strategie cílového marketingu, marketingový mix, komunikační mix, analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Dále následuje představení podniku a v praktické …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find a suitable marketing strategy for a selected company using analyzes from the marketing environment and marketing market research. The theoretical part is based on the principles of creating a marketing strategy, which defines the strategy of target marketing, marketing mix, communication mix, analysis of the competitive environment, and marketing research. Then …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/o3qys/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategic Management Process and Firm Performance
Chijioke Esogwa Nwachukwu -
Quality optimization in IT organization using strategic process management methods
Jozef Pajzinka -
Strategic and change management in turbulent times
Tomáš Oravec -
Strategic Management in a Selected Company
Sakthivel Lakshmanan -
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Pengkun Ju -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder