Lic. Michal Žila

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je najít vhodnou marketingovou strategii pro vybraný podnik pomocí analýz z marketingového prostředí a marketingového výzkumu trhu. Teoretická část vychází ze zásad tvorby marketingové strategie, kde je definována strategie cílového marketingu, marketingový mix, komunikační mix, analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Dále následuje představení podniku a v praktické …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to find a suitable marketing strategy for a selected company using analyzes from the marketing environment and marketing market research. The theoretical part is based on the principles of creating a marketing strategy, which defines the strategy of target marketing, marketing mix, communication mix, analysis of the competitive environment, and marketing research. Then …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/o3qys/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management