Marketingová strategie vybraného podniku – Lic. Michal Žila
Lic. Michal Žila
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je najít vhodnou marketingovou strategii pro vybraný podnik pomocí analýz z marketingového prostředí a marketingového výzkumu trhu. Teoretická část vychází ze zásad tvorby marketingové strategie, kde je definována strategie cílového marketingu, marketingový mix, komunikační mix, analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Dále následuje představení podniku a v praktické …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find a suitable marketing strategy for a selected company using analyzes from the marketing environment and marketing market research. The theoretical part is based on the principles of creating a marketing strategy, which defines the strategy of target marketing, marketing mix, communication mix, analysis of the competitive environment, and marketing research. Then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/o3qys/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Management Process and Firm Performance
Chijioke Esogwa Nwachukwu -
Quality optimization in IT organization using strategic process management methods
Jozef Pajzinka -
Strategic and change management in turbulent times
Tomáš Oravec -
Strategic Management in a Selected Company
Sakthivel Lakshmanan -
Strategic Management and Digitalization in Multinational Corporation
Pengkun Ju -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder