Lic. Michal Žila

Master's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je najít vhodnou marketingovou strategii pro vybraný podnik pomocí analýz z marketingového prostředí a marketingového výzkumu trhu. Teoretická část vychází ze zásad tvorby marketingové strategie, kde je definována strategie cílového marketingu, marketingový mix, komunikační mix, analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Dále následuje představení podniku a v praktické …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to find a suitable marketing strategy for a selected company using analyzes from the marketing environment and marketing market research. The theoretical part is based on the principles of creating a marketing strategy, which defines the strategy of target marketing, marketing mix, communication mix, analysis of the competitive environment, and marketing research. Then …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné