Bc. Jana Kučerová, DiS.

Master's thesis

Porovnání investic společnosti M2C do marketingové komunikace na sociálních sítích a tištěných médií

Comparing investment of marketing communication of M2C Company to social media and print media
Abstract:
Diplomová práce řeší otázku efektivního vynakládání finančních prostředků společnosti M2C na PR a marketingovou komunikaci. V současnosti společnost investuje především do tištěné a webové reklamy, výrazně menší rozpočtové prostředky na propagaci firmy jsou určeny pro sociální sítě. Diplomová práce podrobuje tuto marketingovou strategii ucelené kritické analýze a z hlediska efektivnosti zkoumá stav …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of effective spending of M2C financial resources on PR and marketing communication. At present, the company invests primarily in printed and web advertising, significantly smaller budgets for company promotion are for social networks. The diploma thesis deals with this marketing strategy with a comprehensive critical analysis and in terms of effectiveness it …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2018
  • Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní