Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu – Martin URBANÍK
Martin URBANÍK
Bachelor's thesis
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Analysis of election campaign of ANO 2011 movement according to Jennifer Lees-Marshment's model
Abstract:
Na základě teorie politického marketingu autorky Jennifer Lees-Marshment a teorie populismu v podání Benjamina Moffitta a Simona Tormeyeho, ve své práci analyzuji marketing a komunikaci hnutí ANO. Cílem je rozbor způsobu vedení kampaně v období voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2017 a analýza vystupování předsedy zmíněné strany v delším časovém horizontu (2013-2017), za účelem potvrzení či vyvrácení …moreAbstract:
Based on the theory of political marketing by Jennifer Lees-Marshment and the theory of populism by Benjamin Moffitt and Simon Tormeye, I analyze the marketing and communication of the "ANO 2011" movement in my work. The aim is to analyze the way in which the campaign is conducted during the elections to the Chamber of Deputies in 2017 and to analyze the party's chairman in the longer term (2013-2017 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Daniela Vašátková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URBANÍK, Martin. \textit{Analýza komunikace hnutí ''ANO 2011'' na základě teorií politického marketingu a populismu}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/5c4wbl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
URBANÍK, Martin. Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Populismus Andreje Babiše
Filip PLEŠEK -
Populismus jako způsob komunikace Komunikační strategie Andreje Babiše
Laura SCHENKOVÁ -
Populismus v českém kontextu - případová studie vybraných aktérů
Karolina FRIC -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights