Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu – Martin URBANÍK
Martin URBANÍK
Bakalářská práce
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
Analysis of election campaign of ANO 2011 movement according to Jennifer Lees-Marshment's model
Anotace:
Na základě teorie politického marketingu autorky Jennifer Lees-Marshment a teorie populismu v podání Benjamina Moffitta a Simona Tormeyeho, ve své práci analyzuji marketing a komunikaci hnutí ANO. Cílem je rozbor způsobu vedení kampaně v období voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2017 a analýza vystupování předsedy zmíněné strany v delším časovém horizontu (2013-2017), za účelem potvrzení či vyvrácení …víceAbstract:
Based on the theory of political marketing by Jennifer Lees-Marshment and the theory of populism by Benjamin Moffitt and Simon Tormeye, I analyze the marketing and communication of the "ANO 2011" movement in my work. The aim is to analyze the way in which the campaign is conducted during the elections to the Chamber of Deputies in 2017 and to analyze the party's chairman in the longer term (2013-2017 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Vašátková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANÍK, Martin. \textit{Analýza komunikace hnutí ''ANO 2011'' na základě teorií politického marketingu a populismu}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/5c4wbl/.
Jak správně citovat práci
URBANÍK, Martin. Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Populismus Andreje Babiše
Filip PLEŠEK -
Populismus jako způsob komunikace Komunikační strategie Andreje Babiše
Laura SCHENKOVÁ -
Populismus v českém kontextu - případová studie vybraných aktérů
Karolina FRIC -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva