Péče o zákazníky ve společnosti Lego Trading – Miroslava Břoušková
Miroslava Břoušková
Master's thesis
Péče o zákazníky ve společnosti Lego Trading
Customer care in the company LEGO trading
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku péče o zákazníky ve společnosti LEGO Group Česká republika, především pak na získávání a udržování zákazníků. V teoretické je práce zaměřena na definování marketingového mixu, zákazníka a jeho nákupního chování, dále na popis a trendy týkající se konkurence. Úvodní oddíly analytické části jsou věnovány představení společnosti LEGO, zahrnuty jsou také …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the area of customer care in the company LEGO Group Czech republic, especially concentrates on the recruitment of the customers and also on the increase of the frequency of customers. The theoretical part focuses on definition of the marketing mix, customer and their shopping behaviour, furthermore the thesis introduces the description and trends concerning the competition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedúci: Jaroslav Halík
- Oponent: Libor Hais
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Darina Volná -
Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film
Dominik Moser -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA