Analýza spotřeby kávy a spotřebitelského chování v ČR – Bc. Kristýna Zychová
Bc. Kristýna Zychová
Master's thesis
Analýza spotřeby kávy a spotřebitelského chování v ČR
Analysis of coffee consumption and consumer behavior in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou spotřeby kávy a spotřebního chování v Českérepublice v letech 1999 až 2017. Práce obsahuje teoretickou a vlastní část. Součástíteoretické části je literární rešerše, ve které je provedena deskripce teorie o chováníspotřebitele a kulturních zvyků ve spotřebě. Dále dochází k popisu a komparaci faktorůpůsobících na spotřebu kávy. Vzhledem ke stanoveným cílům práce je …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of coffee consumption and consumer behavior inthe Czech Republic in years 1999 to 2017. The thesis contains a theoretical and practicalpart. Theoretical part is composed of a literature overview that describes the theory ofconsumer behavior and cultural habits in consumption. Furthermore, there is a descriptionand comparison of factors influencing the consumption …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZYCHOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza spotřeby kávy a~spotřebitelského chování v~ČR}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/5c7wcj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
The Advancement of Technology and its Impact on Consumer Behaviour
James Flottow -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights