Analýza postojů společnosti k osobám s mentálním postižením v Chrudimském regionu – Bc. Alena Málková
Bc. Alena Málková
Diplomová práce
Analýza postojů společnosti k osobám s mentálním postižením v Chrudimském regionu
Position Analysis of Persons with Mental Disabilities in the Region Chrudim
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část a výzkumnou. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. V první kapitole je vymezen pojem mentální postižení, etiologie, klasifikace a diagnostika. Druhá kapitola je zaměřena na systém péče o osoby s mentálním postižením, a ve třetí kapitole jsou zcharakterizovány postoje společnosti k osobám s mentálním postižením. Ve výzkumné části vylo provedeno …víceAbstract:
The diplomma thesis is divided in a theoretical part and a research part. The theoretical part is divided into three chapters. The term of mental disablement, etiology, classification and the diagnosis is defined in the first chapter. The second chapter is focused on the system of care about people with mental disablement and there is the public attitude characterized in the third chapter. The questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mc2ec/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní možnosti uplatnění osob s mentálním postižením na trhu práce
Jan Dudek -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Michaela Kotlaříková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Problematika inkluzivního vzdělávání zaměřená na žáky s mentálním postižením
Jana Šťastná -
Život a vzdělávání dětí s mentálním postižením
Adéla Jansová