Strategický marketing v bankovom sektore – Bc. Zuzana Zubková
Bc. Zuzana Zubková
Bakalářská práce
Strategický marketing v bankovom sektore
Strategic marketing in the banking sector
Abstract:
Bachelor thesis on strategic marketing processes in the banking sector. Our main goal is to define and explore the area of marketing in banking activity, its social and business importance. The work consists of five chapters. The first chapter defines basic concepts - marketing, creation and development of marketing, content and nature of marketing. The second chapter defines the concept of strategy …víceAbstract:
Bakalárska práca spracúva tému Strategický marketing v bankovom sektore. Naším hlavným cieľom je vymedziť a preskúmať oblasť marketingu v bankovej činnosti, jeho spoločenský a podnikateľský význam. Práca pozostáva z piatich kapitol. V prvej kapitole vymedzujeme základné pojmy – marketing, vznik a vývoj marketingu, obsah a podstata marketingu. V druhej kapitole vymedzujeme pojem stratégia, marketingová …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/w01h9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Oponent: Ing. Miroslav Križan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of home-office IS/ICT support in the banking sector in the USA and the Czech Republic
Petra Hladky -
The impact of the banking sector on the economic growth in developed and developing countries: a case study of the Czech Republic and Uzbekistan
Abdullaziz Samadov -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
The positive effects of Covid 19 on digital transformation: Evidence from the banking sector of Ghana
Gyasi Yeboah -
Covid-19’s positive impact on digitalization: the case of the banking sector in Pakistan
Aytsam Chaudary -
The role of the banking sector in the success or failure of large companies in Europe and North America
Daniyar Kunakov -
Enhancing the Taylor Rule: Exploring Alternative Monetary Policy Responses with Consideration of the Banking Sector
Jiří Procházka -
Analýza kultúrneho prostredia a strategické plánovanie rozvoja kultúry v meste Zvolen
Michaela Krchová