Řešení problematiky poruch dětí s LMD v alternativních programech – Mgr. Šárka Ráabová, DiS.
Mgr. Šárka Ráabová, DiS.
Bakalářská práce
Řešení problematiky poruch dětí s LMD v alternativních programech
Anotace:
Za téma svojí bakalářské práce jsem si vybrala problematiku dětí s lehkou mozkovou dysfunkcí, která v současné době postihuje stále větší procento dětí. Tyto děti jsou nespravedlivě hodnoceny a kárány za svoje špatné chování a neúspěchy, ačkoliv pro to sami nemohou nic udělat. Cílem mojí bakalářské práce je prokázat vhodnost zařazování dětí s LMD do alternativních proudů školství, kde vytvářejí prostor …víceAbstract:
For the subject my bachelor's work, I chose problematic childs with LMD, which affecting more percents childrens.This Childrens are wrongful rate and reproach for their worse behaviour and failures, even though theirself couldn't do anzthing. Purpose mz bachelor's work is prove correct childs with LMD to the alternative current education, where they makeing place for professional and high special accession …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xtzxl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2006
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Reformní proudy v podmínkách současné primární školy
Lucie FOLTOVÁ -
Alternativní program Začít spolu jako řešení problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Ráabová -
Individuální přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami při odborném vzdělávání
Jana Doležalová -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Individuální přístup v organizaci služeb sociální práce
Hana HOFFMANOVÁ -
Individuální přístup k rozvoji sociálních kompetencí u dětí předškolního věku s ohledem na typ vztahové vazby.
Ivona Hoření -
Individuální přístup při práci s dětmi a mladistvými ve vyloučených lokalitách
Rozina RIBEIRO MONTEIRO -
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Veronika ČUJKOVÁ