The Resurgence of 65mm & IMAX 15/70 – Shubham Mhatre
Shubham Mhatre
Diplomová práce
The Resurgence of 65mm & IMAX 15/70
Znovuzrození formátu 65 mm a IMAX 15/70
Anotace:
Since the inception of cinema, the medium has progressed and transitioned into various form factors, from its standardization of 35mm in the 20th century to its multifaceted aesthetic of the current generation. This thesis aims to study the niche yet extravagant format of 65mm & 65mm 15 perf. The objective is to study its inception, constituting its political and commercial factors to its artistic …víceAbstract:
Od vzniku kinematografie se toto médium vyvíjelo a transformovalo do různých podob, od standardizovaného 35mm filmu v 20. století až po mnohotvárnou estetiku současné generace. Tato práce si klade za cíl prozkoumat specifický a extravagantní formát - 65mm 15 perf. Cílem je prozkoumat jeho vznik, který byl ovlivněn politickými a komerčními faktory, až po jeho umělecké uznání. Dále se zabývá vývojem …víceKlíčová slova
65 mmKlíčová slova
filmová technologieKlíčová slova
filmové materiályKlíčová slova
filmové kameryKlíčová slova
filmová technika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18647
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: Marek JÍCHA
- Oponent: Martin ŠEC
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 3. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Film, Television and Photography / Cinematography
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Technologie výroby filmového zvuku
Tomáš Kolingr -
Využití AI technologií ve filmové tvorbě
Karina Kazarina -
Technologie a stylizace loutkové animace v animovaném filmu
Petra Radvanová -
Technologický vývoj ve střihových technologiích a jeho vliv na filmového střihače v kontextu amerického filmového průmyslu
Daniel Rozen -
Hybridní technologie výroby filmové kopie
Jan Cabalka -
Moderní technologie v současné filmové produkci
Jan Ludvík -
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER
Název
Vložil
Vloženo
Práva