Společenská odpovědnost malých nakladatelů v České republice – Bc. Lucie Kratochvílová
Bc. Lucie Kratochvílová
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost malých nakladatelů v České republice
Social responsibility of small publishers in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá malými nakladateli a jejich plněním společenské odpovědnosti firem. V teoretické části se věnuji základním informacím, které se týkají knižního trhu v České republice, a pojmu bibliodiverzita, jež se vztahuje k malým nakladatelům. Dále se zaměřuji na společenskou odpovědnost firem, vysvětlení daného pojmu a oblasti, které řeší. V metodologické části popisuji průběh kvalitativního …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on small publishers and their social responsibility per-formance. In the theoretical part I discuss basic information concerning the book market in the Czech Republic and the concept of bibliodiversity, which refers to small publishers. I then focus on social responsibility an explanation of the concept and the areas it addresses. In the methodological part I describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dflev/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. BcA. Anna Štičková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić