Komparace komunikačních kampaní na modely automobilů Škoda Enyaq a Hyundai Ioniq 5 a návrh na jejich vylepšení – Martina Kapounová
Martina Kapounová
Bachelor's thesis
Komparace komunikačních kampaní na modely automobilů Škoda Enyaq a Hyundai Ioniq 5 a návrh na jejich vylepšení
Comparison of communication campaigns for Škoda Enyaq and Hyundai Ioniq 5 car models and proposal for their improvement
Abstract:
Cílem této práce je zjistit vnímání komunikačních kampaní modelů automobilů Škoda Enyaq a Hyundai IONIQ 5, vyhodnotit výsledky průzkumu a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení. V práci jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix, SWOT analýza, komunikační mix, atd., přičemž dále jsou zde popsány trendy v oblasti marketingu. V praktické části je popsána společnost Škoda Auto, taktéž …moreAbstract:
The aim of this thesis is to find out the perception of communication campaigns of Škoda Enyaq and Hyundai IONIQ 5 car models, to evaluate the results of the survey and to propose recommendations based on the findings. In this thesis, the concepts like marketing, marketing mix, SWOT analysis, communication mix etc. are explained and the trends in the field of marketing are also discussed. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91080
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2023
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAPOUNOVÁ, Martina. \textit{Komparace komunikačních kampaní na modely automobilů Škoda Enyaq a Hyundai Ioniq 5 a návrh na jejich vylepšení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/5dsoz3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91080
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov