Komparace komunikačních kampaní na modely automobilů Škoda Enyaq a Hyundai Ioniq 5 a návrh na jejich vylepšení – Martina Kapounová
Martina Kapounová
Bakalářská práce
Komparace komunikačních kampaní na modely automobilů Škoda Enyaq a Hyundai Ioniq 5 a návrh na jejich vylepšení
Comparison of communication campaigns for Škoda Enyaq and Hyundai Ioniq 5 car models and proposal for their improvement
Anotace:
Cílem této práce je zjistit vnímání komunikačních kampaní modelů automobilů Škoda Enyaq a Hyundai IONIQ 5, vyhodnotit výsledky průzkumu a na základě zjištěných údajů navrhnout doporučení. V práci jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix, SWOT analýza, komunikační mix, atd., přičemž dále jsou zde popsány trendy v oblasti marketingu. V praktické části je popsána společnost Škoda Auto, taktéž …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out the perception of communication campaigns of Škoda Enyaq and Hyundai IONIQ 5 car models, to evaluate the results of the survey and to propose recommendations based on the findings. In this thesis, the concepts like marketing, marketing mix, SWOT analysis, communication mix etc. are explained and the trends in the field of marketing are also discussed. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91080
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAPOUNOVÁ, Martina. \textit{Komparace komunikačních kampaní na modely automobilů Škoda Enyaq a Hyundai Ioniq 5 a návrh na jejich vylepšení}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/5dsoz3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91080
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov