Leoš Lacina

Bachelor's thesis

Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh

Communication strategy for launching a new product on the market
Abstract:
Bakalářská práce „Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh“ byla zaměřena na návrh efektivní komunikační strategie pro nový výrobek ze segmentu kolaborativních robotů, který vstupuje na průmyslový trh segmentu B2B v roce 2021. Hlavním výzkumným cílem práce bylo zjistit a popsat, jaké komunikační kanály preferují koncoví uživatelé technologie pro jejich oslovení v rámci hodnoty informací …more
Abstract:
The bachelor's thesis "Communication strategy of launching a new product on the market" was focused on the draft of an effective communication strategy for a new product from the collaborative robot segment, which enters the B2B industrial market in 2021. Main research target of the bachelor thesis was find out and describe, which communication channels is preferred by end users of technology, to address …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82890