International Direct Marketing of the selected company – Kristina Simonova
Kristina Simonova
Master's thesis
International Direct Marketing of the selected company
International Direct Marketing of the selected company
Anotácia:
Multilevel marketing mají rostou poměrně silný, první původ v America pak nyní rozložit do více než 80 coutries po celém světě. Stále více a více lidí se účastní multilevel marketing company.The výzkum zaměří zjistit Důvodem toho, co si lidé myslí o multilevel marketing jako takový aby z důvodů, proč by lidé chtějí vstoupit do společnosti, aby odpověď na otázku, extrémní expanze multilevel marketing …viacAbstract:
Multilevel-marketing have grow quite strong, first origin in the America then now spread out to over 80 coutries worldwide. More and more people are participating in the multilevel-marketing company.The research aim to find out the reason what people think about the multilevel-marketing as such to the reasons of why people would want to join the company to answer to the question of the extreme expansion …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ab846/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Prímý marketing
Lucie Hrabalová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Utilization of Blockchain Technologies in Marketing
Taher Mohammed Sarh Al-Ahwal -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská