Veronika Gabrielová

Master's thesis

Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení

Communication Strategy and Image of the Persil Brand in the Czech Market in Terms of Sustainability, Suggestions for Improvement
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikací, image a udržitelností značky Persil na českém trhu. Díky rostoucímu světovému povědomí o důležitosti udržitelnosti a šetrnosti k životnímu prostředí se téma stává relevantní a stojí za hlubší zkoumání. Cílem práce je kriticky zhodnotit dosavadní komunikace značky Persil na českém trhu a zjistit, jaké je image značky a jejích produktů. Následně je provedeno srovnání …more
Abstract:
The diploma thesis follows up on the communication, image, and sustainability of the Persil brand in the Czech market. With the growing global awareness of the importance of sustainability and environmental protection, the topic is becoming relevant and worth further investigation. The work aims to critically evaluate the communication of the Persil brand on the Czech market and find out what the image …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Irena Kovářová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89175