Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení – Veronika Gabrielová
Veronika Gabrielová
Master's thesis
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Communication Strategy and Image of the Persil Brand in the Czech Market in Terms of Sustainability, Suggestions for Improvement
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá komunikací, image a udržitelností značky Persil na českém trhu. Díky rostoucímu světovému povědomí o důležitosti udržitelnosti a šetrnosti k životnímu prostředí se téma stává relevantní a stojí za hlubší zkoumání. Cílem práce je kriticky zhodnotit dosavadní komunikace značky Persil na českém trhu a zjistit, jaké je image značky a jejích produktů. Následně je provedeno srovnání …viacAbstract:
The diploma thesis follows up on the communication, image, and sustainability of the Persil brand in the Czech market. With the growing global awareness of the importance of sustainability and environmental protection, the topic is becoming relevant and worth further investigation. The work aims to critically evaluate the communication of the Persil brand on the Czech market and find out what the image …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89175
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Irena Kovářová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GABRIELOVÁ, Veronika. \textit{Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/5e1w1m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89175
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Hyde Park ČT24 a identita komunikantů
Veronika UHERKOVÁ -
Hyde Park ČT24 a identita komunikantů
Veronika UHERKOVÁ -
Kazašská národní identita jako předmět filmové adaptace novely Kelin Yermeka Tursunova
Assel TORGAYEVA -
Skupinová identita a spotřební kultura
Jaroslava Dolejší -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský