Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army – Ing. Petr KRENAR
Ing. Petr KRENAR
Bachelor's thesis
Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army
The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen -- 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie Patton Memorial Pilsen {--} prvního muzea v České republice věnované americké armádě. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu muzeí a památek se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu muzea Patton Memorial Pilsen, dále marketingovému výzkumu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with a topic of {\clqq}The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen {--} 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army.`` Theoretic part of thesis describes knowledge in marketing of museum and historical sights with intent on marketing research and marketing communication strategy.The second practical part devotes to describe the Patton Memorial Pilsen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier:
2483
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2006
- Supervisor: Mgr. Jana Komišová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRENAR, Petr. \textit{Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/5e49o0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRENAR, Petr. Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Zuzana Odvárková -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
International marketing communication
Dominika Kučerová