Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army – Ing. Petr KRENAR
Ing. Petr KRENAR
Bakalářská práce
Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army
The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen -- 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie Patton Memorial Pilsen {--} prvního muzea v České republice věnované americké armádě. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu muzeí a památek se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu muzea Patton Memorial Pilsen, dále marketingovému výzkumu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a topic of {\clqq}The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen {--} 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army.`` Theoretic part of thesis describes knowledge in marketing of museum and historical sights with intent on marketing research and marketing communication strategy.The second practical part devotes to describe the Patton Memorial Pilsen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRENAR, Petr. \textit{Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/5e49o0/.
Jak správně citovat práci
KRENAR, Petr. Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Zuzana Odvárková -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
International marketing communication
Dominika Kučerová