Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s. r. o. – Lenka LAŠÁKOVÁ
Lenka LAŠÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s. r. o.
Selling process analysis in the company Plastkon product s. r. o.
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejního procesu ve vybrané firmě. V teoretické části práce autor popisuje vztah mezi prodejní a marketingovou koncepcí, prodejní proces a význam péče o zákazníka. Součástí teoretické části jsou také podklady pro zpracování analýzy PEST, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Praktická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on a selling process analysis in a selected company. The au-thor describes a relation between selling and marketing conception, selling process and the importance of the solicitude of the customer in the theoretical part. The documents for PEST analysis processing, Porter model of competitive powers and SWOT analysis are part of the theoretical section too. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAŠÁKOVÁ, Lenka. Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Business model pro rozšíření podnikatelské činnosti
Alena POCOVÁ -
Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě
Aneta Tesaříková -
Proces kontroly v malých a středních podnicích
Ludmila Ondrová -
Rozhodovací proces při zavádění nového produktu
Andrii Omelchenko -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka -
Proces nástupnictví ve vybraném podniku
Kateřina Čadílková -
Proces vstupu firmy na zahraniční trh
Zdeněk Jandač