Společenská odpovědnost obchodních řetězců v ČR – Bc. Jolana Müllerová
Bc. Jolana Müllerová
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost obchodních řetězců v ČR
Corporate Social Responsibility of Chain Stores in Czech Republic
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit uplatňování CSR ve firemní praxi tří vybraných obchodních řetězců působících na Českém trhu. Nejdříve se budeme zabývat oblastmi a nástroji CSR. Dále také formami implementace CSR do podnikového řízení. Podíváme se také na CSR v ČR a ve světě. V praktické části potom zaměříme na uplatňování CSR v daném segmentu obchodních řetězců. Závěrem pak zhodnotíme jejich …viacAbstract:
The main aim of the thesis is to evaluate the implementation of CSR in business practice three selected retail chains operating in the Czech market. First, we will deal with areas and instruments of CSR. It also forms the implementation of CSR in corporate governance. We will also look at CSR in the Czech Republic and abroad. In the practical part we will focus on the implementation of CSR in the segment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cih9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost nadnárodních společností v kontextu nefinančního reportingu
Jan Horňák -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Marek Svatoň -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Tomáš Lacina -
Společenská odpovědnost bank v ČR
Romana Hrušková -
Společenská odpovědnost firem ve vybraném regionu
Eva Žvátorová -
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce
Kristýna Menšíková -
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módou
Anežka Šenkýřová -
Trainee program v prostředí obchodního řetězce - aplikace konceptu mateřské společnosti
Tereza Šafková