Marketing podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o. – Bc. Marek Šebek
Bc. Marek Šebek
Bakalářská práce
Marketing podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.
Marketing in the company DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové činnosti. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky pro porozumění dané problematice. V druhé části jsou analyzovány marketingové činnosti v podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o. Třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení marketingových činnosti v podniku a vyčíslením navrhovaných změn.Abstract:
This bachelor´s thesis is focused on marketing activities. In first part are mentioned theoretic knowledges that are relevant for the understanding the topic. In second part are analyzed marketing acitivities in the company DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o. The third part is focused on concrete proposals to improve the marketing activities in the company and quantification of proposed changes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Barbora Antonová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šebek, Marek. Marketing podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova