Marketing podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o. – Bc. Marek Šebek
Bc. Marek Šebek
Bachelor's thesis
Marketing podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.
Marketing in the company DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové činnosti. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky pro porozumění dané problematice. V druhé části jsou analyzovány marketingové činnosti v podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o. Třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení marketingových činnosti v podniku a vyčíslením navrhovaných změn.Abstract:
This bachelor´s thesis is focused on marketing activities. In first part are mentioned theoretic knowledges that are relevant for the understanding the topic. In second part are analyzed marketing acitivities in the company DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o. The third part is focused on concrete proposals to improve the marketing activities in the company and quantification of proposed changes.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2016
- Supervisor: Ing. Barbora Antonová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šebek, Marek. Marketing podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova