Analysis of Chinese Luxury Consumption and Consumer Behavior – Yabing Li
Yabing Li
Bakalářská práce
Analysis of Chinese Luxury Consumption and Consumer Behavior
Abstract:
Since China's entry into the World Trade Organization at the end of 2001, China's luxury consumer market has developed rapidly, and international luxury brands have entered the Chinese consumer market one after another, attracting global attention. Data show that the global luxury market size in 2018 was approximately US $ 347 billion, of which China The consumption of luxury goods is as high as the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Chinese Consumer Behavior before and after the COVID-19 Pandemic
Shaojia Liu -
Analysis of Chinese Tea Consumption and Consumer Behavior
Sokagnna Tiv -
Chinese Consumer Decision Analysis in the new era
Xiaoqiu Yue -
The Influence of Mobile Payment Methods on Consumer Behavior in China
QIAN ZHANG -
The Notion of Goods Under the United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods
Martin Hostinský -
The Place of Generation Renewal within European Public Goods
Niall Curley -
The illicit market of cultural goods: a heritage in perpetual danger
Marta La Falce -
P2P logistics services concept in context of global goods transportation development
Hnat Krasovskyi
Název
Vložil
Vloženo
Práva