Návrh projektu svatby celebrity jako supportu jejího osobního marketingu (Svatba jako spektakulární PR akce) – Ing. Marcela Lindnerová
Ing. Marcela Lindnerová
Bachelor's thesis
Návrh projektu svatby celebrity jako supportu jejího osobního marketingu (Svatba jako spektakulární PR akce)
Project of Celebrity Wedding Like Support Personal Marketing (The wedding Like Spectacular PR Action)
Abstract:
Tato práce řeší téma konkrétního projektového marketingového zadání – tedy svatbu celebrity jako event, určený pro PR jejího osobního marketingu, tedy projekt sebeprezentace svého druhu. Vychází z obecné charakteristiky problematiky tvorby marketingového, komunikačního a mediálního mixu se zaměřením na kritéria výběru médií, na obecné projektování úspěšné komunikace se zákazníkem, a na oblast event …moreAbstract:
This document solves the theme of concrete project marketing problem – so the wedding of celebrity as event, appointed for PR of its personal marketing, so project of itself presentation of its kind. The project is coming out from general characteristic of problems of creation marketing, communications and media mix with focus on criteria of choices media on general projection of successful communication …moreKeywords
personální marketing marketingový mix marketingový komunikační mix mediální mix kvantitativní kvalitativní a technická kritéria mediálního mixu projektování účinné komunikace event marketing event marketingová strategie role celebrit personal marketing marketing mix marketing communication mix medial mix quantitative qualitative technical criteria of medial mix projection of effectual communication event marketing strategy role of celebrities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b94li/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LINDNEROVÁ, Marcela. \textit{Návrh projektu svatby celebrity jako supportu jejího osobního marketingu (Svatba jako spektakulární PR akce)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5em62g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Personální controlling a jeho využití v malých a středních podnicích
Edita Vacková -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
Návrh a implementace etického kodexu v podniku působící v odvětví Stravování a pohostinství
Markéta Čiperová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Dvořáková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík