Ing. Marcela Lindnerová

Bachelor's thesis

Návrh projektu svatby celebrity jako supportu jejího osobního marketingu (Svatba jako spektakulární PR akce)

Project of Celebrity Wedding Like Support Personal Marketing (The wedding Like Spectacular PR Action)
Abstract:
Tato práce řeší téma konkrétního projektového marketingového zadání – tedy svatbu celebrity jako event, určený pro PR jejího osobního marketingu, tedy projekt sebeprezentace svého druhu. Vychází z obecné charakteristiky problematiky tvorby marketingového, komunikačního a mediálního mixu se zaměřením na kritéria výběru médií, na obecné projektování úspěšné komunikace se zákazníkem, a na oblast event …more
Abstract:
This document solves the theme of concrete project marketing problem – so the wedding of celebrity as event, appointed for PR of its personal marketing, so project of itself presentation of its kind. The project is coming out from general characteristic of problems of creation marketing, communications and media mix with focus on criteria of choices media on general projection of successful communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní