Návrh marketingového mixu pro nový lázeňský produkt – Lenka Matějková
Lenka Matějková
Master's thesis
Návrh marketingového mixu pro nový lázeňský produkt
Marketing Mix Design for New Spa Product
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout marketingový mix pro nový lázeňský produkt. Tento nový produkt měl být vytvořen ze služeb, které společnost již poskytuje ve své nabídce. K dosažení tohoto cíle jsem provedla marketingový výzkum a využila jsem také sekundárních dat. Na základě získaných dat z vyhodnocení výzkumu, jsem vytvořila možné návrhy a doporučení, které byly zaměřeny na rozšířený marketingový …viacAbstract:
The goal of this master thesis was to design a marketing mix for a new spa product. The new product should have been created from the services, which does the company already have in it´s offer. I made a marketing research and I also used the secondary data to reach this goal. Based on the data from the research evaluation, I created some possible suggestions and recommendations, which were focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79441
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Markéta Zajarošová
- Oponent: Kateřina Maková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková