Návrh slevové karty pro městskou památkovou rezervaci Jindřichův Hradec – Tereza Dvořáková
Tereza Dvořáková
Diplomová práce
Návrh slevové karty pro městskou památkovou rezervaci Jindřichův Hradec
Proposal discount cards for the urban reservation Jindřichův Hradec
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem konkrétního produktu cestovního ruchu - turistické slevové karty pro jihočeské město Jindřichův Hradec. Při navrhování karty byly zohledňovány teoretické poznatky z oblasti marketingu destinace cestovního ruchu, byla provedena analýza v současné době fungujících českých slevových karet, byla zhodnocena primární nabídka a infrastruktura cestovního ruchu v Jindřichově …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
- Vedoucí: Jarmila Netková
- Oponent: Marek Koňařík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing destinace cestovního ruchu
Vít Fischer -
Marketing destinace cestovního ruchu
Martina Hubačová -
Management a marketing destinace cestovního ruchu Polabí
Lucie Čihulová -
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová