Vznik a vývoj APRA do současnosti – Ing. Žaneta Velebová
Ing. Žaneta Velebová
Bakalářská práce
Vznik a vývoj APRA do současnosti
Formation and development of APRA to the present
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je vznik a vývoj Asociace Public Relations Agentur (APRA) do současnosti. Práce chronologicky shrnuje činnost APRA od počátku a předně se zaměřuje na její vzdělávací činnost – pořádání konferencí, kurz Akademie PR a London School of Public Relations (LSPR). Pro celkovou představu je zahrnut přehled vzdělávacích aktivit zájmových organizací v oblasti marketingové komunikace …víceAbstract:
Topic of this bachelor work is Formation and development of Association of Public Relations Agencies (APRA) to the present. This work chronologically overviews APRA´s activities, especially education role - organizing conferences, Akademy PR, London School of Public Relations (LSPR). For complete overview it contains educational activities of organizations following marketing communications in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c7eb6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj AČRA do roku 2004
Tomáš NEDVĚD -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
HISTORIE PUBLIC RELATIONS AGENTUR V ČSSR/ČSFR/ČR 1968 - 2009
Roman PAŘÍK -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Historie Public relations agentur v ČSSR/ČSFR/ČR 1989-2008
Roman PAŘÍK -
Podpora neziskových aktivit ze strany českých PR agentur
Simona Lacinová -
Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost
Tereza Dobešová