Náhoda a experiment ve výtvarných činnostech v mateřské škole – Klára MORAVCOVÁ
Klára MORAVCOVÁ
Bakalářská práce
Náhoda a experiment ve výtvarných činnostech v mateřské škole
Coincidence and experiment in art activities in kindergarten
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat využití náhody a experimentu na artefiletických výtvarných činnostech v mateřské škole. Teoretická část objasňuje pojmy týkající se výtvarné výchovy v mateřské škole, výtvarného experimentu a náhody, výtvarných činností, tvořivosti a artefiletiky. V praktické části je zpracován soubor experimentálních výtvarných činností na artefiletickém základě, který byl realizován …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe the use of coincidence and experiment on artephyletic art activities in kindergarten. The theoretical part explains the concepts related to art education in kindergarten, art experiment and coincidence, art education in kindergarten, art activities, creativity and artephletics. In the practical part, a set of experimental activities is developed on art …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Martina Pavlikánová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORAVCOVÁ, Klára. Náhoda a experiment ve výtvarných činnostech v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii
Vendula Slováková -
Význam výuky výtvarného oboru v základní umělecké škole v procesu socializace
Eva MALICHEROVÁ -
Světlo jako výtvarný prostředek v oborové praxi v českém a rakouském prostředí
Nikola ŠVECOVÁ -
Acanthus - mýtus v současné malbě a využití antických mýtů v hodinách výtvarné výchovy
Vlastimil NENADÁL -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Islámské umění jako zdroj inspirace v hodinách výtvarné výchovy
Jana Abdelmoaty Kvasničková -
Metody, formy a specifika výuky v české škole v Soluni
Kristýna Jonová